Witamy w Coffee Inn

Hotel Gdańsk Kowale

12 bogato wyposażonych apartamentów

Cicha i spokojna okolica

blisko nad morze, do centrum i obwodnicy

PYSZNE, BOGATE ŚNIADANIA

Twój apartament w gdańsku

Prawdziwy odpoczynek zaczyna się od filiżanki aromatycznej kawy, niech się napije kto ciekawy…
Coffee Inn to 12 bogato wyposażonych pokojów standardu Hotelu trzygwiazdkowego. Ekspresy w każdym z nich oraz ogólnodostępna kuchnia umożliwiają nieograniczoną ilość kawy o każdej porze dnia i nocy. Położenie zapewnia spokój i odpoczynek a jednocześnie bliski dojazd do trójmiejskiej obwodnicy, Lotniska i Gdańskiej Starówki.

Do zobaczenia przy filiżance kawy!

WYBIERZ SWÓJ APARTAMENT

Latte Macchiato

Apartament typu Superior Suite Plus

Hotel w Gdańsku blisko lotniska

Hotel Coffeeinn w Gdańsku to doskonałe miejsce na nocleg dla podróżnych poszukujących wygody i komfortu w bliskiej odległości od lotniska. Położony zaledwie 15 minut drogi od Portu Lotniczego Gdańsk im. Lecha Wałęsy i przy obwodnicy Trójmiasta, ten urokliwy hotel stanowi idealną bazę wypadową do zwiedzania okolicznych atrakcji. Wyróżniający się eleganckim designem i przytulną atmosferą, Hotel Coffeeinn oferuje gościom niezapomniane doświadczenia oraz doskonałą obsługę. Bez wątpienia jest to miejsce, które sprawi, że Twój pobyt w Gdańsku będzie wyjątkowy i komfortowy.

Apartamenty trójmiasto

Nasze apartamenty to doskonałe miejsce na komfortowy i stylowy pobyt w Trójmieście. Zlokalizowane w spokojnej okolicy, gwarantują spokojny sen i relaksującą atmosferę. Nowoczesne wnętrza zostały zaprojektowane z myślą o wygodzie naszych gości, oferując wysoki standard i funkcjonalność. Dodatkowym atutem jest bliskość do kluczowych arterii komunikacyjnych, takich jak droga S7 czy obwodnica Trójmiasta, co sprawia, że nasze apartamenty stanowią doskonałą bazę do zwiedzania nie tylko Gdańska, ale i całego regionu.

opinie naszych gości

Wybraliśmy apartament typu Latte Macchiato z oddzielną sypialnią, salonem i aneksem kuchennym. Dla dzieci pokój dwuosobowy tuż obok, z przejściem z salonu dzięki czemu dzieci miały osobny pokój z łazienką i TV!!! Śniadanie do pokoju rewelacja. Nie wyobrażam sobie dnia bez kawy a tu miałam jej pod dostatkiem.

Małgosia, wakacje.pl

Pierwszy tegoroczny urlop spędziliśmy w Coffee Inn i nie mogliśmy sobie wymarzyć lepszego początku wakacji. Nasz apartament był nie tylko przestronny, ale także bogato wyposażony. Znaleźliśmy w nim wszystko, czego potrzebowaliśmy, co sprawiło, że pobyt był niezwykle komfortowy.

Dodatkowo, atmosfera w Coffee Inn była niezwykle przyjazna i kameralna. To miejsce emanuje spokojem, co sprawiło, że mogliśmy naprawdę wypocząć i zrelaksować się. Personel był niezwykle pomocny i zawsze chętny do udzielenia wszelkich informacji.

Wrażenia z pobytu w Coffee Inn są naprawdę niezapomniane i z pewnością wrócimy tam jeszcze nie raz. To idealne miejsce na wakacje, gdzie można poczuć się jak w domu, a jednocześnie delektować się atmosferą pięknej nadmorskiej miejscowości.

Grzegorz, booking.com

Cicha i spokojna okolica. Bliski dojazd do głównych atrakcji Trójmiasta. Pokoje duże i czyste, łóżka bardzo wygodne, śniadanie pyszne! Obsługa nienachalna i pomocna w każdym momencie. Polecam!

Anna, Trip Advisor

Szczerze polecam, Państwo nas uratowali gdyż w ostatniej chwili okazało się, że zarezerwowaliśmy hotel w innym miejscu nie na ten termin… i zostaliśmy bez noclegu na końcu kraju. Czysto, przytulnie, kontakt telefoniczny w każdej chwili, obsługa sympatyczna i co zaznaczę UCZCIWA, za co jeszcze raz przeogromnie dziękuję. W roztargnieniu zostawiłam na dworze torebkę ze sporą ilością gotówki, dokumentów, etc… zorientowałam się po czasie… Pani zabezpieczyła, pomimo nalegania z mojej strony nie chciała przyjąć nawet grosza za “znaleźne”… mogłabym stracić wszystko. Dobro wraca ❤️ my też wrócimy.